На кафедрі гірничих машин і обладнання відбулася планова прфорієнтаційна екскурсія з випускниками Відокремленого структурного підрозділу «Гірничо-електромеханічний фаховий коледж КНУ».
Представники усіх кафедр університету, зокрема факультету механічної інженерії та транспорту прийняли участь у міському профорієнтаційному заході «Ярмарок професій», що проходив з 24 по 29 березня, де майбутні вступники до вишів отримали детальну інформацію про переваги та можливості закладів вищої освіти та профтехосвіти не лише Кривого Рогу, а й інших регіонів.
Організував цей захід міський департамент освіти і науки. Учасники - провідні підприємства, ЗВО, коледжі, центр підготовки кадрів та ліцеї Кривого Рогу. Серед них - «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Метінвест Холдинг», «Рудомайн», Криворізький національний університет, Державний університет економіки і технологій, Криворізький педагогічний університет, Юридична академія, «Метінвест Політехніка», Запорізький медико-фармацевтичний університет, фахові коледжі, професійні ліцеї, центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів.
Цьогорічний ярмарок об’єднав 5 провідних підприємств, 6 закладів вищої, 14 фахової передвищої та 12 - професійно-технічної освіти. У цьому році до заходу приєдналися комунальні підприємства «Кривбасводоканал» та «Криворіжтепломережа».
22.11.2024 відбулося спільне засідання фахової галузевої рад машинобудівних та гірничо-транраспортних професійїй.
Місце проведення: Криворізький науково-гірничо дослідний інститут Криворізького національного університету,
Тема засідання: "Практико-орієнтовані підходи у системі підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної та гірничодобувної галузі: досвід, виклики, реалії та перспективи»
Мета:
вивчення досвіду ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод» по запровадженню дуальної форми навчання з професії, верстатник широкого профілю, токар;
ознайомлення з роботою кваліфікаційних центрів: як інструменту для підвищення кваліфікації та визнання самоосвіти (можливості та переваги для роботодавців та працівників під час військового стану);
про порядок присвоєння та підтвердження професійних кваліфікацій кваліфікаційними центрами з професій токар, кранівник, електрогазозварник, електромонтер;
ознайомлення з досвідом роботи провідних фахівців-науковців Криворізького національного університету;
обговорення актуальних аспектів, щодо викликів глобалізованого простору відповідно до існуючих реалій професійної освіти, окреслення перспектив із забезпечення якості надання освітніх послуг, щодо ефективного формування професійної компетенції у здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти.
Підстава: засідання проводиться відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Дніпропетровській області та меморандуму ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод»
Сапіга Віталій Олексійович, незмінний головуючий та ідейний натхненник подібних заходів, методист НМЦ ПТО у Дніпропетровській області.
Віталій Олексійович -це людиніа яка невпинно працює над удосконаленням підготовки кваліфікованих фахівців у машинобудівній та гірничо-добувній галузях. Він не просто експерт. Він є незмінним головуючим та ідейним натхненником усіх засідань, семінарів та робочих зустрічей, присвячених розвитку професійно-технічної освіти. Його здатність бачити перспективи, знаходити ефективні рішення й надихати інших на нові звершення є тією рушійною силою, яка рухає нашу спільноту вперед.
Одна з головних заслуг Віталія Олексійовича — його прагнення до практико-орієнтованого підходу у навчанні. Він переконаний, що сучасна підготовка робітників повинна відповідати реальним потребам ринку праці, а молоді фахівці повинні бути готовими до подолання сучасних викликів, які постають перед галуззю. Завдяки його діяльності, акценти у навчальних програмах зміщуються на здобуття практичного досвіду та розвиток компетенцій, які допомагають випускникам бути конкурентоспроможними.
Його невтомна робота спрямована на підтримання високих стандартів у професійно-технічній освіті. Завдяки його зусиллям галузь отримує підготовлених, талановитих і мотивованих спеціалістів. Віталій Олексійович також активно підтримує обмін досвідом, організовуючи різноманітні заходи, де викладачі, методисти та роботодавці можуть обговорити актуальні проблеми й разом знаходити шляхи їх вирішення.
Віталій Олексійович Сапіга — це той, хто не просто говорить про зміни, але й реалізує їх, створюючи нові можливості для нашої молоді та розвитку галузі в цілому. Роботодавці, викладачі та студентство високо цінує його внесок у розвиток освіти та вдячні за невтомну працю. Його ідеї, принципи та енергія слугують прикладом для усіх.
Вітаємо студенток групи ГМБ-23 ск Резніченко Катерину та Алексєєнко Анну з нагородженням грамотами за високі показники у навчанні, ініциативність, креативність, відповідальність, патріотизм, активну громадську позицію, участь у культурних і соціальних ініциативах, які спрямовані на благо Криворізького національного університету, міста й нашої держави, та з нагоди Дня студента.
Дата проведення 21.10.2024 14:00 – 16:30
Місце проведення: КНУ, ауд. 304 (аудиторія ім. Юдора КАРАМАНЦЯ), павільон кафедри гірничих машин і обладання
Форма проведення: змішана, онлайн і офлайн, посилання
Підстава:
- план роботи НВЦПТО у Дніпроп. обл. на жовтень 2024 р.,
- план спільних заходів НВЦПТО у Дніпроп. обл. з Криворізький національним університетом;
- план спільних заходів НВЦПТО у Дніпроп. обл. з ГС «Кривий Ріг – рідне місто»;
- план спільних заходів НВЦПТО у Дніпроп. обл. з Криворізькою міською профспілкою гірників та металургів України;
Сьогоднішній світ гірничої промисловості зазнає безпрецедентних змін завдяки впровадженню інноваційних технологій, які кардинально змінюють підхід до видобутку корисних копалин, управління технологічними процесами та безпеки на підприємствах. В умовах постійного технічного прогресу особливої уваги заслуговує підготовка нових фахівців. Основним завданням освітніх закладів, таких як коледжі та технікуми, є формування професіоналів, які не тільки володіють теоретичними знаннями, але й мають практичні навички роботи з найсучаснішим обладнанням.
Сучасна гірнича техніка охоплює широкий спектр інноваційних рішень, що включають автоматизацію процесів, впровадження робототехнічних систем, системи моніторингу та контролю. Наприклад, сучасні роботизовані комплекси дозволяють виконувати видобувні операції в небезпечних для людини умовах, використовуючи дистанційне керування та штучний інтелект. Це знижує ризики для здоров'я працівників і підвищує продуктивність. Усе це вимагає від фахівців нових знань і навичок, що повинні закладатися ще на етапі навчання.
Фахівці, яких готують наші коледжі та технікуми, повинні вміти використовувати ці новітні технології, розуміти принципи роботи автоматизованих систем та мати навички аналізу даних, що надходять від систем моніторингу. Тому освітні програми повинні відповідати цим новим вимогам, адаптуючись до швидкозмінних технологічних реалій. Використання сучасних симуляторів, які точно моделюють роботу з технікою, є необхідним інструментом у підготовці студентів.
Ключову роль у цьому процесі відіграють викладачі, адже вони є посередниками між технологічними інноваціями та студентами. У зв'язку з постійним оновленням обладнання та технологій, викладачі повинні безперервно вдосконалювати свої знання. Це вимагає впровадження системи регулярного стажування викладачів на провідних підприємствах галузі, щоб вони могли отримувати актуальні знання та практичний досвід. Викладачі мають бути провідниками інновацій у навчальному процесі, показуючи студентам на реальних прикладах, як використовувати сучасну техніку та працювати з нею.
Особливо важливою є дуальна форма навчання, яка поєднує теоретичне навчання в навчальному закладі з практичною підготовкою безпосередньо на виробництві. Така форма навчання дозволяє студентам відразу застосовувати отримані знання на практиці, що значно підвищує їхню готовність до реальної роботи на підприємстві після закінчення навчання. Дуальна освіта дає змогу студентам працювати з найсучаснішим обладнанням ще під час навчання, що значно скорочує час адаптації на робочому місці.
Крім того, викладачі повинні регулярно проходити стажування на кафедрах університетів, що дозволить не тільки оновлювати свої знання, а й відповідати ліцензійним вимогам до педагогічного складу, які регламентують наявність певного рівня кваліфікації та відповідного практичного досвіду. Такі стажування є ключовим елементом підвищення якості викладання та відповідності сучасним освітнім стандартам.
Щоб ефективно підготувати студентів до роботи з новою технікою, викладачам необхідно застосовувати новітні педагогічні технології. Серед найперспективніших підходів можна виділити такі методи, як проектне навчання, де студенти самостійно розв'язують реальні завдання, пов'язані з конкретною технікою або технологічними процесами. Цей підхід дозволяє студентам не тільки здобути глибокі знання, але й розвивати навички критичного мислення та самостійного прийняття рішень.
Інший важливий метод — симуляційне навчання, яке дає можливість студентам працювати з віртуальними моделями реальної техніки в безпечних умовах. Це дозволяє уникнути ризиків та витрат, пов'язаних з помилками, які можуть виникати на реальному обладнанні. У свою чергу, інтерактивні методи навчання роблять процес навчання більш динамічним і цікавим для студентів, залучаючи їх до активної участі у здобутті знань.
Важливою умовою підготовки висококваліфікованих фахівців є тісна співпраця освітніх закладів з підприємствами. Це дозволяє забезпечити студентів можливістю практикувати свої навички на реальному обладнанні, а також познайомити їх з робочими умовами та процесами на виробництві. Виробничі практики, екскурсії на підприємства, участь у майстер-класах та семінарах — усе це робить навчання більш практичним і наочним.
Підприємства також можуть активно залучати викладачів до спільних проектів, що сприятиме підвищенню рівня викладання і забезпеченню тісного зв'язку між теорією та практикою. Для викладачів це можливість побачити, як нові технології застосовуються у реальних виробничих умовах, а також оновлювати свої знання відповідно до вимог ринку праці.
Отже, підготовка фахівців для сучасної гірничої техніки є важливим і складним процесом, який вимагає використання інноваційних підходів та тісної співпраці з підприємствами. Використання таких методів, як проектне навчання, симуляційні технології та інтерактивні методи, значно підвищує рівень підготовки студентів і дозволяє їм бути готовими до роботи з сучасною технікою вже після завершення навчання. Особливої уваги заслуговує впровадження дуальної форми навчання, яка забезпечує тісний зв'язок між освітнім закладом і підприємством, готуючи студентів до роботи в реальних умовах. Крім того, регулярне стажування викладачів на кафедрах університетів і підприємствах є обов'язковою умовою для підвищення якості освіти і відповідності ліцензійним вимогам.
Тільки комплексний підхід до навчання та постійне оновлення знань викладачів може забезпечити підготовку фахівців, які відповідають вимогам сучасної гірничої промисловості.
Конференція з актуальних для міста, промислових і комунальних підприємств, організацій і установ Кривого Рогу питань - «Ринок праці України у 2024/2025
навчальному році : можливості і реалії !» 12 вересня 2024 року з 14.00 до 15.30 в приміщені Криворізького Науково – дослідного гірничорудного інституту КНУ (НДГРІ КНУ) за адресою пр.Університетський (Гагаріна), буд.№ 57 (98 квартал) у змішаному форматі.
Зважаючи на дефіцит трудових ресурсів в Україні і Кривбасі на конференції планується обговорення і визначення практичних шляхів поповнення підприємств, організацій і установ Кривого Рогу, в тому числі і комунальної галузі, працівниками робітничих професій під час військового стану при використанні можливостей професійних навчальних закладів і центрів професійної освіти всіх форм власності, державних, міжнародних, регіональних і місцевих фінансових програм.
Організатори конференції : Рада соціального партнерства працівників профтехосвіти Кривого Рогу, наставництва і адаптації молоді до умов виробництва, діючі депутати Дніпропетровської обласної ради.
https://www.youtube.com/watch?v=pI9aCJVTskk
За результатами зустрічі було підписано угоду про творчу співпрацю між КНУ та ТОВ "ДЕТ-ЮА"
Онлайн семінар з участю головного механіка ПрАТ «Південний ГЗК» Мартиненко А.В на тему «Особливості експлуатації гірничо-збагачувального обладання в умовах ПівдГЗК».
06 квітня 2024 року університет радо відкрив двері для майбутніх вступників.
Випускники 11 класів, фахових коледжів, професійних ліцеїв, перед якими найближчим часом постане важливе завдання щодо відновлення України, свідомо ставляться до вибору подальшого професійного шляху і це не може не тішити.
Гості заходу мали можливість дізнатися про особливості навчання в університеті, про факультети та спеціальності, за якими ведеться підготовка фахівців на різних рівнях освіти, про студентське життя, познайомитися з матеріально-технічною базою та інноваційними лабораторіями університету, а також з правилами прийому до КНУ у 2024 році.
У холі університету упродовж дня працювали цікаві локації, де факультети демонстрували свої розробки, досягнення, родзинки. Усі бажаючі могли долучитися до активностей, щоб зрозуміти до якого типу професійної діяльності вони більш здібні.
Дякуємо всім за цей насичений та емоційно забарвлений день!
Зичимо успіхів під час складання НМТ, ЄВІ, ЄФВВ!
Гірництво є ключовою галуззю, яка забезпечує потреби суспільства в ресурсах, проте вимагає досить високої кваліфікації працівників та, особливо, дотримання стандартів безпеки. Співпраця між навчальними закладами та партнерами-роботодавцями є вирішальним чинником для успішної підготовки високо кваліфікованих кадрів у цій галузі.
Забезпечення актуальності навчальних програм
Перш за все, співпраця з партнерами-роботодавцями дозволяє навчальним закладам підтримувати актуальність своїх навчальних програм. Партнери-роботодавці можуть надати цінну інформацію про поточні тенденції в галузі, технологічні інновації та потреби ринку праці. Це дозволяє університетам, колежам та технікумам адаптувати свої програми, щоб вони відповідали потребам сучасного гірничо рудного виробництва.
Співпраця з партнерами-роботодавцями забезпечує:
Адаптована програма навчання: Співпраця з партнерами-роботодавцями дозволяє навчальним закладам адаптувати свої навчальні програми до потреб сучасного ринку праці. Це забезпечує випускникам здатність швидко і ефективно інтегруватися в галузь.
Практичний досвід: Співпраця з партнерами-роботодавцями дозволяє студентам отримувати практичний досвід ще під час навчання, проводячи стажування, практику або участь у проектах. Це збільшує їх конкурентоспроможність на ринку праці.
Мережеві зв'язки: Співпраця з партнерами-роботодавцями допомагає у встановленні мережевих зв'язків для студентів. Це може призвести до можливостей працевлаштування ще до закінчення навчання.
Іноваційні технології навчання, що поступово впроваджуються у навчання в університетах та тренінги на виробництві:
Віртуальна реальність (VR) та доповнена реальність (AR): Використання VR та AR дозволяє студентам отримати практичний досвід у безпечному середовищі, симулюючи реальні умови роботи в гірничій галузі.
Симуляційні тренажери: Інтерактивні симуляційні тренажери дозволяють студентам відпрацьовувати навички та реагувати на різноманітні ситуації, що можуть виникнути в реальних умовах гірництва.
Інтерактивні онлайн-курси: Розробка інтерактивних онлайн-курсів дозволяє студентам вивчати матеріал у зручний для них час та темп, забезпечуючи доступ до навчання з будь-якої точки світу.
Завдяки співпраці з партнерами-роботодавцями та використанню іноваційних технологій навчання, ми можемо забезпечити студентам якісну та актуальну підготовку, яка відповідає потребам сучасного ринку гірничої промисловості. Це сприятиме не лише розвитку галузі, але й забезпечить успіх індивідуального професійного росту кожного студента. Дякую за увагу.
Забезпечення практичного досвіду
Співпраця з партнерами-роботодавцями також дозволяє студентам отримувати практичний досвід ще під час навчання. Партнери можуть надати можливості для стажування, практичних занять або робочих проектів, де студенти можуть застосовувати свої знання на практиці. Це не лише збагачує їх навчальний досвід, але і допомагає їм будувати зв'язки в галузі та розвивати необхідні навички.
Забезпечення високої якості підготовки
Співпраця з партнерами-роботодавцями також сприяє підвищенню якості професійної підготовки. Роботодавці можуть бути включені до процесу оцінки студентів, надавати фахову експертизу та зворотний зв'язок щодо їхньої підготовки. Це допомагає навчальним закладам вдосконалювати свої програми та гарантувати, що вони відповідають потребам ринку праці.
Заключні думки
У світлі цих фактів, співпраця з партнерами-роботодавцями виявляється ключовою для успішної підготовки майбутніх фахівців у галузі гірництва. Вона дозволяє забезпечити актуальність навчальних програм, надає студентам можливість отримати практичний досвід та сприяє підвищенню якості професійної підготовки. Такий підхід вигідний як для студентів, так і для роботодавців, і сприяє подальшому розвитку галузі.
15 листопада 2023 року співробітники університету взяли участь у спільному засіданні фахової галузевої ради машинобудівних, електротехнічних професій та наглядової (піклувальної) ради ДНЗ «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування». Тема онлайн-зустрічі була присвячена впровадженню сучасних педагогічних та виробничих інновацій у процес підготовки кваліфікованих робітників з професій відповідного профілю.
З-поміж інших цікавих доповідей членів фахової галузевої ради, представників ЗВО та ЗП(ПТ)О, роботодавців наукових працівників, членів наглядової (піклувальної) ради ДНЗ «КЦПОММ» доктор технічних наук, професор, директор Науково-дослідного гірничорудного інституту КНУ Вадим Щокін акцентував увагу учасників засідання на важливому аспекті формування інформаційної, цифрової компетентності педагогічних працівників та здобувачів професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій.
Наталія Цивінда, заступник декана факультету механічної інженерії та транспорту КНУ, кандидат технічних наук, доцент детально охарактеризувала питання науково-методичного супроводу розробки, впровадження планів і програм з професії «Верстатник широкого профілю».
Декан електротехнічного факультету КНУ, кандидат технічних наук, доцент Владислав Федотов розкрив питання енергетики як ключової галузі в економіці Кривбасу.
Своєю чергою, проректор з науково-педагогічної та виховної роботи, доцент кафедри професійної та соціально-гуманітарної освіти Сулима Тетяна аргументувала важливість розвитку професійної мобільності педагогів професійного навчання з позиції європейських вимог та представила результати проєкту #Erasmus+ #Utterly "Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання" запросивши педагогів-практиків до співпраці щодо підвищення рівня їх викладацької майстерності.
Дякуємо партнерам за запрошення та небайдужість до долі сучасної молоді!
На кафедрі гірничих машин і обладнання відбулася зустріч з головним механіком АТ ПівдГЗК Мартиненко А.В., на якій були окреслені перспективи подальшої співпраці у напрямах підготовки висококваліфікованих специалістів та наукової співпраці. Мартиненко А.В. відзначиів технічні проблеми та перспективні напрямки удосконалення обладнання гірничо-збагачувальної фабрики.
На кафедрі гірничих машин і обладнання відбулася планова прфорієнтаційна екскурсія з випускниками шкіл. Екскурсію провів ст. викладач Чумак Ю.І.
23 жовтня 2023 року відбулася зустріч між представниками кафедри гірничих машин та обладнання та Австрійським університетом прикладних наук МСІ (Центр менеджменту Інсбрук).
Під час зустрічі Мартін Пілей, завідувач департаменту досліджень, та австрійські колеги презентували сфери своїх інтересів, які є дотичними до досліджень, що проводяться на кафедрі гірничих машин та обладнання, і зацікавилися можливістю спільних досліджень процесів сепарації. З боку доцента Андрія Хруцького та професора Юрія Горбачова обговорювалася можливість долучити аспірантів кафедри до спільної роботи над перспективними для гірничодобувної промисловості проєктами.
На кафедрі гірничих машин і обладнання відбулася планова прфорієнтаційна екскурсія з випускниками автотранспортного фахового коледжу КНУ. Екскурсію провів ст. викладач Громадський Вік. А.
17.04.2023р. Онлайн семінар з участю головного механіка ПрАТ «Південний ГЗК» Мартиненко А.В на тему «Особливості експлуатації гірничо-збагачувального обладання в умовах ПівдГЗК».
У березні в Криворізькому національному університеті відбулася технологічна екскурсія під назвою «Участь підприємств – замовників кадрів у здійсненні незалежної експертизи рівня кваліфікації випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів вищої освіти. Розробка методичних рекомендацій реальних кваліфікаційних робіт здобувачів». До заходу долучилися
члени фахової галузевої ради з машинобудівних і гірничих професій, методисти навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області (НМЦ ПТО), науковці, керівники і педагоги міських базових навчальних закладів освіти та представники підприємств. Від АТ «Кривбасзалізрудком» були присутні помічник голови правління із соціальної та інформаційної
політики – начальник служби інформації Павло Овчар, начальник учбово-курсового центру Оксана Бондаренко та начальник бюро розвитку персоналу відділу кадрів Єгор Фурсов.
Розпочалася зустріч зі вступного слова модератора заходу, методиста кабінету НМЦ ПТО у Дніпропетровській області Віталія Сапіги. Він зазначив, що цей захід спрямований на ознайомлення з навчально-матеріальною базою – виставковим павільйоном кафедри гірничих машин і обладнання та лабораторіями кафедри, які задіяні в освітньому процесі, а також з освітньо-професійними програмами підготовки фахівців з метою забезпечення якісного виконання кваліфікаційних випускних робіт за реальними даними.
Завідувач кафедри гірничих машин і обладнання КНУ, кандидат технічних наук, доцент Андрій Хруцький розповів про виставковий павільйон, що містить багато зразків діючих екземплярів гірничих машин. Територія павільйону за змістом поділена на декілька лабораторій: гідропневмоавтоматики, навантажувальних машин, транспортних машин і обладнання, збагачувального обладнання, бурових машин і установок. Присутнім було представлено обладнання цих лабораторій, а саме: конвеєри, навантажувальні машини, бурильні установки і верстати, скреперну лебідку, перфоратори, прохідницькі комплекси, зарядні машини для підземних робіт, макети інших гірничих машин і обладнання, наукові приладдя тощо. Також Андрій Хруцький зазначив, що в університеті створено додаткові лабораторії інноваційних технологій, де здобувачі вищої освіти за допомогою сучасних САПР пакетів SolidWorks та OnShape мають можливість створювати тривимірні моделі деталей і вузлів гірничих машин та обладнання, розраховувати їх на міцність, готувати конструкторську документацію, а також готувати технологічний процес виготовлення спроєктованих деталей за допомогою CAM Autodesk FeatureCAM. Також він додав, що такі лабораторії, які містять сучасні потужні комп'ютери, 3-D принтер та фрезерний мініверстат з ЧПУ, вдалося створити саме завдяки тісній співпраці з роботодавцями.
Після екскурсії гості повернулися до аудиторії, де продовжили обговорення питань співпраці між навчальними закладами і роботодавцями. Помічник голови правління АТ «Кривбасзалізрудком» Павло Овчар подякував представникам університету за виховання і навчання молодих фахівців, які після випуску працюватимуть на криворізьких підприємствах і розбудовуватимуть нашу країну:
Приємно вражений наявною матеріально-технічною базою КНУ, де навчається чимало майбутніх фахівців комбінату. На жаль, через коронавірус і воєнний стан у державі навчання проводяться онлайн, проте ми бачимо прагнення викладачів максимально наблизити студентів до виробничого процесу і дати всі необхідні знання й навички. Сподіваюся, що наша співпраця буде тільки розвиватися й удосконалюватися.
Начальник бюро розвитку персоналу відділу кадрів нашого комбінату Єгор Фурсов зауважив, що через нестабільний стан в країні і обмеження фінансових ресурсів підприємства не завжди можуть дозволити здобувачам освіти проходити виробничу практику, яка оплачуватиметься, проте ситуація змінюється і адміністрація комбінату проводить набір фахівців на роботу в шахти з квітня цього року. За минулий рік на наше підприємство працевлаштувалося 17 осіб – випускників криворізьких базових навчальних закладів освіти.
Як зазначив Андрій Хруцький, початок підготовки висококваліфікованих фахівців має починатися із визначення роботодавцями кваліфікаційних вимог до випускників навчального закладу, в яких зазначається, що повинен знати і вміти фахівець певної спеціальності. Це, так би мовити, стандарт вищої освіти від роботодавців на додачу до стандарту Міністерства освіти і науки. Наразі подібний документ було розроблено у співпраці з фахівцями ПрАТ «Північний ГЗК» у рамках проєкту дуальної освіти для спеціальності 133 «Галузеве машинобудування».
Пізніше йшла мова про сучасні освітні технології та педагогічні інновації, як інструмент управління якістю підготовки фахівців для ринку праці. Під час своєї доповіді з даного напрямку доцент кафедри розповів, що викладачі працюють над удосконаленням освітнього процесу у дистанційній формі, зокрема розробці та застосуванню віртуальних стендів для проведення лабораторних робіт в онлайн режимі.
Далі Андрій Хруцький, розповідаючи про досвід виконання кваліфікаційних робіт за реальними даними підприємств, навів приклад співпраці з ПАТ «КриворіжНДПІрудмаш», у рамках якої здобувачі вищої освіти виконували науково-конструкторські роботи на основі договорів про творчу співпрацю. Така робота включала отримання матеріалів з підприємства, побудову та аналіз комп'ютерної моделі машини чи вузла і розробку пропозицій щодо їх удосконалення та запровадження результатів у виробничій процес. Матеріали цієї роботи використовувалися під час написання кваліфікаційної випускної роботи.
Потім представники АТ «Кривбасзалізрудком» відвідали кафедру автоматизованих електромеханічних систем в промисловості та транспорті, де поспілкувалися із завідувачем, доктором технічних наук, професором Олегом Сінчуком та деканом, кандидатом технічних наук Владиславом Федотовим. Викладачі розповіли про досвід співпраці КНУ з підприємствами міста щодо підготовки кваліфікованих кадрів. Гості відвідали аудиторії, де майбутні фахівці навчаються застосуванню відновлювальних джерел енергії (сонячних панелей), квадрокоптерів та інших новітніх технологій. Поспілкувались зі студентами, що були присутні на кафедрі, та поцікавились їхніми планами щодо визначення місця працевлаштування після закінчення вишу.
Наостанок зустрічі було підписано договори про спільні дії між Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області та Криворізьким
залізорудним комбінатом та про спільні дії між НМЦ ПТО у Дніпропетровській області та Криворізьким національним університетом у 2023 році. Вони сприятимуть підготовці фахівців нового покоління.